Wednesday, January 16, 2013

Gaya Pemakaian Tudung Bawal Terkini


Biarpun blog ini adalah blog kelakian, saya tidak kekok juga untuk kongsikan. Gaya Pemakaian Tudung Bawal Terkini, tidak kira lah cara oakai tudung bawal najwa latif ataupun gaya pakai artis lain.

Kali ini ada 7 langkah mudah pakai tudung bawal. Bagi golongan hawa, anda mesti tidak mahu lepaskan peluang untuk cuba cara memakai tudung bawal terkini. Fesyen Tudung Bawal ini snagat menarik dan sesuai untuk mana mana majlis.

7 langkah mudah pakai tudung bawal

LIPAT…bagi memudahkan pemakaian, lipatkan tudung bawal berbentuk segi tiga.

SAMA…pastikan hujung tudung sama panjang.

KANAN…bawa hujung tudung kiri ke kanan hingga paras telinga dan pinkan.

RINGKAS…kemaskan bahagian lebihan tudung dengan teknik memintal.

SIAP…ia sesuai dipakai wanita yang tidak memiliki banyak masa untuk bersiap. Jika mahukan penampilan berbeza dengan sedikit sentuhan tambahan, ikut langkah seterusnya.

KEMAS…hujung tudung yang sudah dipinkan tadi dikemaskan dan dibawa ke bahagian kepala.

KIRI…ambil hujung tudung bahagian kanan dan bawa ke bahu kiri.

Oh ya, post entri saya mengenai Gaya Pemakaian Tudung Bawal ini bukan lah menyokong seratus peratus mengenai hukum memakai tudung bawal bagi wanita. Saya tidak menyatakan saya menyokong kerana jika kita sedar "Fesyen Tudung Bawal" ini sebenarnya mendedahkan aurat wanita di bahagian dada.

Tetapi untuk post kali ini, saya hanya sekadar ingin mencuba kuasa SEO untuk keyword Gaya Pemakaian Tudung Bawal Terkini dengan 7 Langkah mudah pakai Tudung Bawal terbaru!


(Sumber Dipetik dari hmetro dan muazfaris)

No comments:

Post a Comment